21.8.14

Giveaway!

    Hej igen bästa besökare ...
ni har blivit mer än hundratretusen, på dessa snart sex åren 
jag har bloggat (från 30.9.2008)...
Har också publicerat nästan 900 inlägg!
Detta vill jag fira med Er!
Har nyligen, eller dagen till ära,
målat denna pastellmålning, "Nypon"
som jag ska lotta ut!
Storleken är ca A4 och utan glas och ram!

  

Reglerna är 'de samma' ...
En lott för varje kommentar, mejl eller annan kontakt!

1.9. före 23.59 drar jag en vinnare!
Önskar alla god tur!

Ha en fin dag !!



29 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Grattis till så många besök ,är gärna med i lotteriet så fin målning du gjort ,kram nette

Mina fotostunder sa...

Grattis! Snygg tavla!
Jag är med!
Kram!

Lisbeths Verden sa...

Gratulerer, du lager så mye fint, klem fra Beth

Anonym sa...

Så fin nyponros, jag vill gärna vara med!
Kram Lisa

Imagine sa...

Grattis till så många besökare på din jättefina blogg! Så vacker tavla du har målat nu igen. Jag deltar gärna i lotteriet.

Catarina sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Dina målningar är såå vackra!! Och vill så klart vara med i utlottningen :)

Gunilla sa...

Grattis!! Den tavlan skulle passa hemma hos mig :)Är definitivt med i utlottningen!!

Anonym sa...

Så vacker....jag är gärna med.
Kram Margaretha

Skaparglädje sa...

Grattis. Tänk så många härliga besökare du haft.
Tavlan är så vacker, jag vill vara med i utlottningen.
Kram!

Marianne sa...

Gratulerer med mange besøk på din flotte blogg:-) Klem Marianne

Felix sa...

Grattis till så många besökare och inlägg! Vilken vacker tavla du har gjort dagen till ära! Självklart vill jag vara med i utlottningen av den! Håller tummar och tassar... ;-)

Elisabet o Tiger

Anonym sa...

Hej. En vacker tavla gjort av dig igen. Vill gärna va med i utlottningen. Mvh Lilian

Anonym sa...

Grattis till dej! Tittar gärna in
till din fina blogg. Fin tavla, deltar i lotteriet.
Kram från Gerd.

Anonym sa...

GRattis till ett aktivt bloggliv :) är gärna med och tävlar. skrollan88[a]hotmail.com

Unknown sa...

Jag e med! :)

Maj-Len sa...

Jag kollar dagligen din fina blogg, fast jag aldrig har kommenterat. Jag gillar då du alltid slutar med en hälsning/välgångsönskan av något slag.
Tavlan är härlig!

mlaymark@gmail.com

nattugglan sa...

grattis till så många..Jättefin tavla som jag gärna vill vinna.kramar

Birgitta sa...

Vilken vacker målning. Nu hoppas jag på lite tur och håller tummarna så kanske jag vinner.
ha det så gott. Kram Birgitta

Maja sa...

Jag är gärna med och deltar i utlottningen av din fina målning! :)
Kram Maja

Livet på Vestergård sa...

Grattis till många besökare! Jag är gärna med i utlottningen.

kaffeochkanelbullar sa...

Wow, så många besökare!
Och visst vill även jag vara med i utlottningen för tavlan är jättefin : )

Kerstin sa...

Grattis till så många besökare.
Jag deltar i utlottningen av den fina målningen. Mvh Kerstin

Anonym sa...

du har en jättefin blogg hälsar mb

Unknown sa...

Vilken fin tavla, vill va med i uttlottningen
annevi52@hotmail.com

Monika Ömossa sa...

Hej! fin tavla och trevlig blogg.

Hälsar Monika

Anonym sa...

Jag vill mer än gärna vinna en av dina fina tavlor.
Gunnel S från Malax

Anne-Mari sa...

Grattis! Hoppas på tur, en riktigt vacker tavla!
Anne-Mari

Anonym sa...

jag vill gärna vara med i utlottningen fin tavla o trevlig blogg

skapa och inreda sa...

Grattis till så många besökare. Klart att jag vill vara med och pröva lyckan.Tavlan är helt underbar och skulle säkert trivas hemma hos mig :)
Kram
Annika