30.9.13

Femårslotteri !!


Fem år har jag funnits i bloggvärlden idag!!
FEM ÅR ...
Vad hände för fem år sedan ...
och hur mycket har hänt sedan dess ... !!

Detta inlägg är nummer 785 och
nästan åttioentusen besökare från
 åttio olika länder har jag haft!

TACK till er alla ... utan er kära läsare
skulle det inte bli några inlägg :)


Vill att ni firar denna dag med mig ...
 därför lottar jag ut denna akryl/akvarellmålning!
Den målade bilden är ca 16 x 22 cm, utan ram.

Reglerna som brukligt:
Kommentar, länk eller följare 1 lott av varje ...
Skriv gärna hur många ni tar!
Även ni utan blogg kan vara med, mejla går också bra!
Pågår till 14.10. 


Åkte mot vasahållet i går ... färgerna utefter vägen
var bedårande vackra! Men som syns på
himlen, så regnade det rejält innan vi var framme!

Finfin vecka till er alla!


41 kommentarer:

Anonym sa...

Jag deltar gärna i lotteriet.
Kram Margaretha

Nette Cecilia sa...

Tänk vad tiden går fort ,så vackert med rönnbären ,jag är nog med i din utlottning länkar ,3 st lotter eftersom jag redan är följare,kram o grattis till 5 åringen ,Nette

Monkan sa...

Gratulerar, fem år är väldigt länge. Hoppas vi ses här i 5 år till :)
Vinsten är ur fin, så jag skulle gärna vara med i din utlottning.
Bilden på vägen med de fina höstgula träden är så vacker, hösten är en härlig tid.
Ha det bra
Kram Monkan

Lisbeths Verden sa...

Gratulerermed en nydelig blogg, du maler så nydelige bilder.Jeg tar gjerne 1 lodd.Hilsen beth

Anonym sa...

Vill vara med i lotteriet med en lott. Fina bilder som vanlit😄. Lilian

Maj-Len sa...

Jag deltar gärna i ditt femårslotteri med en lott.Jag brukar regelbundet läsa din blogg, gillar den!
Hösthälsningar från Yttermark

Unknown sa...

5 år, GRATTIS!
jag är gärna med i utlottningen med en lott. Vilken vacker målning!
Hälsningar från Borgå och Nanne

Gunilla sa...

Grattis till de fem bloggåren!! En lott till mig, tack!

Skaparglädje sa...

Grattis på 5-årsdagen. Jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Jag tar tre lotter och hoppas att en av dem är vinstlotten :)

Anonym sa...

Grattis till 5-åringen:)
Inger

Moster och jag sa...

Jag vill gärna vara med i 5-års lotteriet. Jätte fint pris, så jag håller tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren.

Blir två lotter för mig,Tack!

kram Maj-Gun!

Janne i Fagerlia sa...

Vil så absolutt være med i trekningen om det fine bildet ditt. Jeg har linket innlegget ditt, følger er jeg fra før, og her er kommentaren, så da skulle det bli tre lodd :) :)

Birgitta sa...

Grattis till dina 5 år som bloggare. Jag hoppas det blir 5 år till.
Jag vill gärna vara med i ditt lotteri och jag länkar också (2 lotter) och väntar på tur.
Kram Birgitta

Annika sa...

Jag med!
Deltar GÄRNA!!
Så fint.
GRATTIS!!! Vad roligt med 5-årsdagen.
OCH jag är så glad att vi hittat varandras bloggar!!!
Kram!!

Evashusotorp sa...

Klart jag är med , å GRATTIS till 5år, inte illa.
KRAM
Eva

Anonym sa...

Grattis till 5-årsdagen, du har alltid såå fina saker att se på, vill vara med i lotteriet, vänninan i Långvik

Min Skattkammare sa...

GRATTIS! ♥
Jag är med...den är såå fin!!
Stor kram
Kicki

Maja sa...

Grattis! Är gärna med i utlottningen! Tar 3 st och länkar.
Må så gott i höstmörkret!
Maja

amaliai sa...

Tack!
Jag vill gärna vara med i lotteriet!!

Solstrimmor sa...

Grattis till fem år! Inte klokt så fort det går... Såklart jag vill vara med och ha chans tt vinna vackra rönnbärstavlan:) Länkar till utlottningen så då blir det två lotter!

Ha en fin fortsättning på veckan.
Kramar från Eva-Mari

A-L sa...

Hej! Jag deltar gärna i utlottningen jag också :)

Lyckoslanten sa...

Grattis till de fem åren och Tack för allt du delar med dig av!
Jag vill gärna vara med och satsar två lotter ;o)

Maj sa...

Klart jag vill vara med och fira dina 5 år. Tar 2 lotter, det där med länkar är jag inte så bra på. /M

Anonym sa...

Jag deltar i lotteriet och hoppas på vinst.
Hälsn. Ann-Marie

Kristina Holmfors sa...

Jag har sett dina alster på Pörtom-marknaden och tomatkarnevalen mm., och jag tycker de är så ovanligt fina och ger en positiv känsla.
Hittade in på din blogg för första gången nu.

Vill gärna delta i utlottningen.

Anonym sa...

Grattis till de första 5 åren!
Jag vill gärna vinna den fina tavlan. Alltså en lott till mig.
Hälsningar Gunnel i Malax

Anonym sa...

oj har missat denna blogg ,finns ju hur många som hälst , deltar gärna i lotteriet. Trevlig höst/ Kristina

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna fina tavla!
Carita

Felix sa...

Grattis till hela 5 år i bloggvärlden! Jag är gärna med och firar med hela 3 lotter. Jag länkar med bilden och följer dig via Bloglovin. Så nu hoppas jag att jag har turen att vinna den vackra bilden som du har gjort!

Verkligen vackra färger längs vägen! Höstens färger i naturen är en njutning.´och det bästa med hösten.

Hösthälsningar
Elisabet

Jessica Österberg sa...

Grattis till 5 år med bloggen! Jag deltar gärna med en lott i tävlingen. Tack! :)
Ha det bra och sköt om dig!

Anonym sa...

Deltar gärna i utlottningen! Å grattis bloggen på 5 årsdagen.
Hälsar Sofia Ö.

nattugglan sa...

Ja det va en fin rönnbärskvist...Grattis till dina 5 år..det låter länge, men tiden går fort då man har kul!Jag tar 3 lotter.hoppas på tur gör jag också.. kramar från Christine

kaffeochkanelbullar sa...

Grattis till de fem åren, tiden går snabbt!
Gärna skulle man få en sådan fin målning, därför deltar jag gärna med två lotter, tack!

bittan sa...

Grattis till femåringen !

Visst vill jag vara med och tävla , blir två lotter för mig.
bittan4@gmail.com

Kerstin sa...

Jag vill vara med i utlottningen och hoppas att jag har tur.
Mvh Kerstin

Unknown sa...

Kan bara inte missa dina underbara tavlor jag hoppas på turen o nappar 3 lotter. ha en skön helg kram Beijan

Anonym sa...

Grattis ! och grattis till mig som har upptäckt din blogg underbar <3 jag är gärna med i din utlottning. kommer att bli så spännande att följa dig ;-).
Hoppas det blir i 5 år till minst.

Kram
Annika Hjärtström
maiadress; ibeck@spray.se

Gugis Pärlor sa...

Tack, jag är gärna med och hoppas på tur!!! Det blir två lotter då!

Kram Gugi

Vardag och flärd sa...

Grattis till fem år! Såg det hos Solstrimmor och ser att jag hinner tävla! 3 lotter blir det!
Kram Eva

Gunilla sa...

Ute i sista minuten så jag tar 1 lott och hoppas på en stor tur.

Ha det gott

Lisbet sa...

Jag hann inte med, men vill säga att du har målat en vackervacker tavla!