30.9.12

4-årsvinst !!!

Gott folk ... jag har idag bloggat i fyra år!
Alltså 4 år !!!
Inte klokt egentligen. Vart tog alla de åren vägen !?


Denna tavla har jag målat nu, endast för ER ... 
för utan alla mina besökare och alla kommentarer 
vore det en ganska fattig blogg ;O)
Tack alla ni över femtiosextusen besökare! 
Detta inlägg är nummer 632 !

Motivet har jag också valt utgående från vårt
österbottniska landskap
med lador och rallarrosor, som är vår landskapsblomma!
OCH ... dessutom är det ett av mina favoritmotiv!
(Själva bilden är ca 17 x 23. Glas och ram ingår inte!)
*
Reglerna är desamma ...
Kommentera detta inlägg = 1 lott
samt länka från er blogg = 2 lotter
Alla utan blogg är också välkomna med!

 Lycka till !
Vinsten dras 14.10.

71 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Grattis till dom åren !Jag vill gärna vara med i ditt lotteri en sådan vacker tavla ,jag länkar 2 lotter ,kram Nette

Mina fotostunder sa...

VA, FYRA ÅR ...inte klokt vad åren går...GRATTIS!
Två lotter ...Tack!
Kram!

Anonym sa...

Grattis till dej, o såna fina bilder och inlägg vi blir bjudna på. Jag vill gärna vara med, hälsningan från Dine i Långvik.

skapa och inreda sa...

Grattis till fyra år!
Klart att jag vill vara med i din utlottning, brukar ju ha tur inne hos dig :)
Länkar så två lotter till mig.
Kram
Annika

Marie sa...

Veldig kjekt å bli kjent med deg :)
Nydeleg maleri!
Håpar på å vinne ;)

Anonym sa...

Grattis till dina fyra...vart tog åren vägen.
Ha en bra vecka.
Jag deltar också.
Kram Margaretha

Skaparglädje sa...

Grattis! ...jag vill vara med i din utlottning, jag tar två lotter.

Linneskåpslycka sa...

Grattis på 4-års dagen:))

Är gärna med i din fina utlottning:)
Hoppas på tur nu;)

Önskar dig en fin start på veckan
Kraam

Unknown sa...

Ett jätte Grattis på 4-årsdagen.
Ja tiden går när man har kul. O du har så underbara bilder på dina målningar. Denna grå lada o älg gräset är helt underbar. Så jag kommer att hålla alla tummar. Jag har länkat. Ha en underbar morgondag kram Beijan

Ruths datter sa...

For et vidundelig bilde. jeg gratulerer deg. tenk at du har blogget så lenge. tar 1 lodd jeg da.
Klemmer fra meg

Mandelhjärta sa...

Grattis till 4 år som bloggare! :)
Jag blir gärna med och provar lyckan om den underbara tavlan. Länkar bilden i min blogg.
Nu vill jag också få gratulera dig med bokvinst i mitt lilla lotteri! :) Skicka din adress via mail, så kommer et paket snart.
Ha en bra dag! :)

Anonym sa...

Grattis till de fyra åren och din fina blogg!Jag vill gärna vara med i ditt lotteri.Hälsningar från Christina.

Annika sa...

GRATTIS bästaste VIVAN!!
SÅ glad att du hittade min blogg den där ggn.
Det känns så kul att ha dig i Närpes som ständig kollare :-)
+ din syster, såklart.
Nästa år ska vi fika! Det ska bli SÅÅÅ mysigt.
Tavlan tittar jag på varje dag och fylls av sådan värme!!
Kramar i MASSOR och BLOGGA på!!

amaliai sa...

Stort grattis till dina fyra bloggår och tack för att jag får följa med din fina, innehållsrika blogg! Vill gärna delta i ditt lotteri! Tack!!

Nikoline sa...

Hei og gratulerar!
Ser at eg passerte 4 år i sommar og let det gå forbi i stillheit - rett og slett fordi eg ikkje var klar over "jubileumet".. slik er det å bli gammal og gløymsk,du!
Men eg er sjølvsagt med på feiringa her hjå deg! 1 lodd blir det visst, eg får ikkje legga deg til på eit merkeleg vis.Skal prøva igjen seinare,men då gje eg deg i så fall beskjed slik at eg doblar vinnarsjansen;0)

Maja sa...

Grattis till 4 år! Klart jag vill va med i din utlottning och ha möjlighet vinna den fina tavlan! :) Tar 2 lotter så jag länkar till min blogg!
Kram!

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye.Jeg har veldig lyst til å bli med.Kjempefint maleri du er kjempe flink.Nydelig.Legger link på bloggen min så det blir 2 lodd på meg.Ønsker deg en riktig fin ny uke videre.Klem fra Bodil

Anonym sa...

hej vilken fin tavla.
klart att jag vill vara med i din utlottning.
magnussoningrid@yahoo.se

nattugglan sa...

Klart jag vill va med oxåå. Grattis till 4 år..va länge du har vart med, hihi.. jag länkar från min blogg..då blir det 2 lotter. ha en bra vecka.

skifferhuset sa...

Grattis till dina 4 år som bloggerska! Vill väldigt gärna vara med så tar 1 lott! Kram Iréne

Black Iris sa...

Rallar-rosen kallas för Mjolke i Jämtland (efter mjölkört som den också kallas)..
Jag älskar gamla gråa lador och jag älskar Mjolke så nu vill jag vinna med mina 2 lotter..
Grattis till dina 4 år också.. Själv firar jag snart 3 år..:))

Kram Maidi

Pia sa...

Hvor er det flot - jeg vil gerne deltage med 1 lod

A-L sa...

Hej! Jag e gärna med i utlottningen :)

Gugis Pärlor sa...

Yess, det vill jag inte missa! Och stort grattis till hela 4 år!! Det får bli två lotter, tack...

Kram Gugi

Gugis Pärlor sa...

Yess, det vill jag inte missa! Och stort grattis till hela 4 år!! Det får bli två lotter, tack...

Kram Gugi

Hantverkarglädje sa...

Jag var jätteglad för korten jag vann hos dig en gång men jag vill absolut vara med i den här tävlingen också så jag hoppas på tur även denna gång.

Livet på Vestergård sa...

Jag är gärna med ! 1 lott blir det för mig.
Kram Kicki

Moster och jag sa...

Nu håller jag tummarna att det är jag som blir den lyckliga vinnaren.
Blir två lotter för mig, Tack!

Kram Maj-Gun!

Lyckoslanten sa...

Grattis! Det är en väldigt vacker tavla med rallarrosor och lador. Vill så klart vara med och tar med mig två lotter! ♥

Anonym sa...

Varje dag upptäcker jag en ny inspirerande blogg! Så duktig du är på att måla. Önskar jag hade en sån talang. Deltar gärna i lotteriet.
bitta35@hotmail.com

Vform sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Grattis! Jag har nyligen börjat blogga också och jag tycker det är så roligt :)

Birgitta sa...

Grattis till dina 4 första år som bloggare. Jag är gärna med i din utlottning och jag tar 2 lotter.
Jag tycker så mycket om dina fina tavlor och hoppas på tur.
Kram Birgitta

carina sa...

hej
ja visst är de skoj med bloggande, sjäälv har jag gjort de sedan 2008. vad duktig du är på att måla tavlor.

Äppelblom sa...

Men..., så fiiint du målar!
Naturligtvis vill jag vara med och tävla.
EN lott till mig tack!
Nu ska jag läsa vidare i din blogg.
Ha det gott!

Maret sa...

Gratulerer......
nå var jeg også her.... Flott blogg og mye spennende.

Ha en flott dag!

Maret sa...

Gratulerer......
nå var jeg også her.... Flott blogg og mye spennende.

Ha en flott dag!

bittan sa...

Grattis !

Visst vill jag vara med o tar en lott o hoppas på den fina tavlan skall bli min.
bittan4@gmail.com

Kajsa sa...

Grattis till 4 år!! Bra jobbat!
Vill gärna vinna din fina tavla, en lott tack!

Anonym sa...

Alltid lika roligt att va in o kika på din blogg och se hur det är hemma i byn.Deltar gärna i din utlottning.
Kram !
Bettan

Renée sa...

Vilken fin tavla!!! Jag tar en lott och hoppas på tur.
rej74@hotmail.com

Anonym sa...

Hej o grattis till 4-åringen! Jag länkar från min blogg o tar två lotter o en stor skopa med tur!

Rødhette sa...

Nydelig! Gratulerer med 4 årsdagen! :) Jeg trekker 2 lodd for kommmentar og link på bloggen min. :)

Line sa...

Jeg blir gjerne med, og trekker 1 lodd :)
Gratulerer med 4-års-dagen :)
- Line -

Maj-Britt sa...

Oj va du e duktig att måla :)

Anonym sa...

Grattis till 4 år och fin blogg,
Jag vill gärna va med.
Kram från Gerd

Felix sa...

Grattis till 4 år i bloggvärlden! Den underbara tavlan som du har gjort skulle jag väldigt gärna hänga på väggen. Så jag länkar med bild och tar 2 lotter. Sedan återstår att hålla tummarna... ;-)

Hösthälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Hej, jag vill va med i din fina utlottning/ häls Annevi
annevi52@hotmail.com

Harriet sa...

Tusen TACK för att du delat med dig av inspiration och ide 'er i 4 år! Följer din kreativitet regelbundet! Hoppas på lika stor tur som senast! :) Tavlan ska pryda mitt hem perfekt (som skylten gör)! Du får skriva en lott för mig. God fortsättning ö. harriet.harf@hotmail.com

Anonym sa...

är gärna med i lotteriet,du målar så fina motiv
Sussi W

Vitspets sa...

Grattis till dom 4 år
Kram Karina

Jessica Österberg sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av din fina tavla! Och grattis till det fjärde bloggåret!
Må så gott!
Kram, Jessica

Anonym sa...

Mycket vacker tavla!
Jag tar gärna en lott :)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Hej !
Vilken fin sida, jag beundrar alla som kan få till det så bra.
Man blir hemskt sugen på att gå hem och starta igång något.
Tar gärna en lott.
kerstinjo@hotmail.se

Yvonne sa...

Oh, där skulle jag vilja vara. Sitta ner och bara njuta av denna fina plats.
Grattis till dina 4 år!!!

Yvonne i Rottne

Janne i Fagerlia sa...

Oi, dette vil jeg også være med på. Regner med at sjansen for å vinne er liten, for jeg har jo allerede vunnet flere ting fra deg. Men tvi, tvi !

Solstrimmor sa...

Jag hann! Vill så klart gratta dej till 4 år i bloggvärlden och få chans att få vinna en sån vacker tavla! Jag tar 1 lott och håller tummarna!

Ha det gott!
Kram Eva-Mari

Cornelia sa...

Grattis till 4 år!
Så trevligt med en utlottning i höstrusket. Jag vill gärna vara med!
Fina bilder från er resa också. Vi besökte delvis samma trakter i somras.

Ha det bra!

Lilian Wahlqvist sa...

Hittade denna blogg idag! Det får inte bli den sista! Jag älskar rallarrosornas färg!
Grattis till dina 4 år!

Ann-Marie sa...

Jag är också med.

Ann-Sofi sa...

Även jag vill vara med.

Gunilla sa...

Otroligt vad tiden rinner iväg.Och speciellt när det är trevligt det man håller på med.
En fantastiskt fin tavla den skulle jag bli riktigt glad för om jag har turen att vinna.

Håller tummarna.

Anonym sa...

Är gärna med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Gröna Anemone sa...

Hej! En så fin tavla vill jag gärna ha, så en lott för mig, tack!

Steekjes en Stygn sa...

Såg din vackra tavla hos Black Iris och tycker den är så underbar att jag ,mot min vana,vil vara med i din utlottning.
Grattis till 4 år och många besökare.
Anje

Anonym sa...

Grattis Vivan! Vill gärna vara med i lotteriet och hoppas på nybörjartur.Hälsn.Britta.

Anonym sa...

Grattis till 4 år.
Vill gärna vara med i utlottningen.
H. Lena
lena_girl84@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Grattis till 4 år med bloggen.
Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Hälsar Carina
carina.engdahl@bredband.net

Anonym sa...

Grattis till 4-åren. Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Hoppas på tur. Häls. Kerstin
kerstinhaka@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Grattis, tenk 4 år. Vakker akvarell! Blir gjerne med med 1 lodd! Berit

Susanna sa...

Jag vill oxå vara med i utlottningen och grattis till 4 årsdagen:)

Susanna wikström