13.10.17

Nio år ...

 ... har passerat ...

Alltså i nio år har jag bloggat, ofattbart!
I nio år har ni fått följa mig på denna sida!
Det är en lång tid, då 2008 var jag nio år yngre ...
då var jag inte t.ex farmor ...
 👵
Då ... hade vi inte vårt kära sommarhus ... då ...

Nu ska man inte se bakåt, utan i stället framåt ...
MEN ... är det bättre ... äldre och äldre för varje dag!
MEN nu är det bloggen det handlar om!
Nio år ...
kanske jag håller på ETT år till, vet inte!
Tror att dessa bloggsidor inte mera är så populära, verkar så!?
ELLER är det ens eget "fel" ... inget intressant mera,
inte för Er och kanske inte för mig själv heller ...
ibland och ibland inte !! 

 Det ska i dag inte handla om en massa tillbakablickar
och inte heller en massa bilder ...
men en ska jag visa här från hamnen i Blaxnäs
 för ett par veckor!
Sommar och höst i en salig blandning!

 En bild av mig anno 2017 ...


 NU ...
kära läsare är det ER tur att sända en kommentar ...
ni är många där ute, många från alla delar av vår runda jord!
Kan inte räkna upp alla som hälsar på, men vet av en hel del !!!!

NU ska tanten besöka gymmet i byn och få en omgång
muskelträning ... 
OCH solen skiner i dag ... ÄNTLIGEN!!!

Må så gott och ta hand om varandra!!!

5 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Oj, varför går åren så fort.
Det är väl bäst att inte se framåt utan gör det bästa av denna stund!
Stor KRAM! ♥

Hantverkarglädje sa...

Jasså det är nio år redan. Måste nog se över hur länge jag själv bloggat. När man börjar blogga har man hur mycket som helst att visa o skriva om men sakta sakta verkar det avta, så även för mig. Jag gillar att läsa andras bloggar eftersom det vanligen är bilder med pytteliten berättelse och enkelt att läsa så jag hoppas du fortsätter länge än. Själv har jag i något skede bestämt mig att nog fortsätta med bloggandet men inläggen får bli endast när jag har lust.

Imagine sa...

Dina blogginlägg är alltid så intressanta. Du visar så vackra naturfoton och om vardagen i allmänhet. Jag har också märkt av en minskning av läsare o då är man inte lika inspirerad av att skriva. Jag hoppas du fortsätter bloggandet en lång tid framöver. Jag önskar dig en skön höst o njut av livet! Kram!

Marie sa...

Gratulerer med ni år😃
God helg☺

Min Naturliga Sida sa...

Nio år är lång tid att blogga, men jag tror att du precis som jag kanske mest gör det för din egen skull, som en slags dagbok ! Jag har ju snart bloggat i 8 år och det går ju lite upp och ner med lusten att blogga och att läsa andras inlägg (det är jag dålig på) Du har en fin blogg och jag tycker nog du ska fortsätta ! Nu sätter jag nog in Blaxnäs hamn på min måste-besöka-lista, det ser så fint ut där ! Risnäs träsk fick jag ju avbockat nu, lyckos dej som bor nära så fint ställe !
Ha de gott och njut av hösten !
Carina