15.11.16

Så kom den ...

 ... snuvan!
Sitter med en näsduk under näsan och ändå droppar den ...
Hujedamej ... mitt i brådskan :O
Skyller inte på nån men en och annan
liten snorig näsa besökte nog oss på farsdagen ... :)
MEN min snuva är säkert bättre redan i morgon ....

 Kort har jag i allafall tillverkat ... t.o.m ny design :) ...
även beställda har anlänt!

 
 Några vintriga "lobbor" blev till.
Kanske inspirerades jag av det tunna snötäcke vi fick här om dagen :)

OCH ...
Har ni sett ...
jag har "fått" ett par egna mönstersockor!
En god vän har stickat dem :)

Nu ska jag fortsätta att nysa och snyta ...

Så får ni ha det bra till nästa gång!

2 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Åh så snygga sockar!
Krya på dig!

Skaparglädje sa...

Så trist att du blivit förkyld. Hoppas det går snabbt över. Mycket fint hantverk som vanligt på din sida.
Krya-på-dig-kram!