9.11.16

9.11.

 Denna dag den nionde november ser det ut så här i 
min lilla värld!
Ingen snö (ännu) men isande kallt, för tillfället -8 
men känns som lika mycket till ...

 Solen gör ett försök att värma oss så gott det går :)
Men ändå känns det genom märg och ben ... brrr ...

MEN ...
tror att hela världen känner sig frusna ...
världen har i dag liksom blivit lite kallare känns det som,
USA har valt en ny president som inte alla känner till ...
så nu är det bara att vänta och se vad som händer här näst!
  
Jag knäppte av Tv och radion i morse ...
och har nu suttit i mitt lilla kabyss och målat!
Känns varmare nu ....

Ha en fin dag alla


3 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Ja man undrar nog hur världen blir men han är ju inte ensam om att få bestämma ,kramen Nette

Skaparglädje sa...

Ja, vilka kalla dagar och nätter vi haft. Ingen snö hos mig heller. Men när jag var i garaget i går och gjorde min granbock snöade det utanför fönstret, så jag fick lite julstämning. Men den snön ligger inte kvar.
Kram!

Annika sa...

Det är skönt att vara i bubblan. Jag är det också, orkar inte tänka på det här mer nu. Det är vad det är. Jag var inne i DC på morgonen efter valet. Vilken stämning därinne. Begravningsstämning (i DC röstade 93% på Clinton).
Ja, vad konstigt det är.
MEn, som sagt, han är ingen envåldshärskaren, han kan inte driva igenom frågor på egen hand. SOM tur ÄR!!!
Men visst, det är mkt otäckt.
Dock, livet går vidare.
Skulle kunna tänka mig att ta det där året i Närpes nu! :-)
tror jag flyttar över.
KRAMAR!!