2.9.16

Septemberhelg

Denna helg taggas i kanterna :)
Det jag menar är, det blir ingen helhelg på torpet ...
men det finns ju dagar däremellan :)

 Är man 'dagledig' går det att ställa tiden själv ...
tror jag ...

 Färgerna i naturen börjar skifta i annan nyans nu.
Det betyder att vi får vänta oss höst ...

 Riklig äppelskörd blir det i år ... men bara på vissa träd!
Min bild tog jag i dag hos grannen!
Såg så goda ut, men jag smakade inget, utan lov :)
Mitt unga träd fick inga barn i år ;)

Dessa och ett och annat till är packade i bilen 
färdigt tills i morgon bitti då jag beger mig till 
Gammaldags Torgdagen i Kristinestad!
9-15 håller den på!
Välkommen, där ses vi :)

Finfin helg till alla!

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Det blir kun tre epler på mitt epletre i år. Tror kanskje frukthøsten hos deg blir bedre. Håper det gikk bra på messen.