2.8.16

Börjat så smått ...

 ... spana in höstmarknader i utbudet!

Första halvan av september finns de så gott som alla helger!
Får återkomma med vad jag valt ....

 Augusti är litet sparsammare med så här efter 
sommarsäsongen ... men visst finns det!
T.ex. Konstens Natt i Vasa och varför inte 
Lantdagen i Korsnäs ... får väl börja bestämma mig :)

MEEN, nånting ska plockas upp på bord och skärmar också ...
då är det bara att sätta igång i mitt lilla krypin 

  


Men ännu stjäl sol och sommar uppmärksamheten ...
så det väljer jag ännu :)

Ha så goda dagar alla där ute!

1 kommentar:

Annika sa...

Så konstigt det känns att läsa om höstmarknader. JAG har ju inte ens kommit till Närpes än ;-)
Men snart, om två veckor ungefär går jag omkring där ;-)
Härligt.
Men visst, sommaren går onekligen mot sitt slut.
Kramar!